Monday, March 15, 2010

SegaLanya...

Satu permulaan hari yang baik..
pagi yang cerah hingga ke malam..tp hati ni xpnh cerah utk beberapa hari ni...
senyumlah hati...d mana keceriaanmu dlu..aku merindui hatiku yang dulu,
sentiasa mekar mewangi... hilang ke manakah dia???duhai hati..kembalikanlah!!!!!!

Mak n Abah...
kalian sentiasa memberi dorongan buat anakmu ini,
mak, maafkan anakmu kerna xdpt memnuhi hjatmu kli ini,
Abah, maafkan anakmu kerna gagal mempertahankan kasih yg satu itu...
DoakanLah anakmu ini, kuat dlm melalui liku2 hidup...

Ummi, Yuha n Yatie..koranglah shabatku.. terima kasih tak terhingga... kasih syg korg aku amat2 hargai..kte ibarat adik beradik di perantauan ini, keluh kesah aku jg keluh kesh kte bsama...sush seng kte ttp bsama...terima kasih tak terhingga..moga Allah perkukuhkan ikatan persahabatan n persaudaraan antara kita...


Geng2 umh 1-1-13.. Aini, Aimi, Are-gui, Ni-Cha, Zai, Yun, Har... terima Kasih teman2ku.. kata2 semangat dan kata2 penguat dr kalian... berada di cc saat aku kedukaan.. sggup mndgr rintihan hati..keluhan jiwa... terima kasih xterhingga..

Teman2 ku...Adik2ku... liza, huda, fara, Ros, Miela, Put, Zurin, Abu, Ai, n sape2 saje.... terima kasih semua... sokongan kalian aku benr2 hargai... syg sume..

YA ALLAH... kau hilangkan aku kasih sayang seorang insan...tp Kau kurniakn aku kasih syg yang tak terhingga dr teman2 n sahabat2 sekalian... Bersyukur aku ke hadrat-MU.... Namun, mengapa kasih itu juga yang masih menjadi pengharapan??mengapa perlu ada penantian??? perlukan aku sebegitu??

Allah...Andai dapat aku kongsi brsama...moga insan itu juga bbhagia dgn kasih bru dlm hidupnya.. JauhkanLah prsn dendam n benci dlm hati2 kami... moga ape yg berlaku, satu pgjrn dlm hidup kmi....


Kini Langkah baru akan bermula.... derap langkah dengan semangat yg ade... bbekalkan kekuatan semua... inilah aku, moga dpt kembali menceriakan hidup, Mengembalikan sinar lama yang telah tenggelam...

tiada lagi bulan yang dinanti, yang ada hanyalah alam realiti...bukn lagi fantasi duniawi....dan aku akan sentiasa merindui..merindui sang suria kembali..menyinari hidupku kembali..entahkan bila..entahkan siapa...aku tiada jwpnnya...

No comments:

Post a Comment