Tuesday, October 5, 2010

~ Aku RinDu~

Betul orang kata "penantian itu satu penyeksaan"....bukan mudah nk mgharungi ujian-ujian dlm hidup kita. Semuanya pasti akan meninggalkan seribu stu kenangan pd dri kita.Dalam kte mengharung smua ujian tu, kte x sedar hakikatny mse telah jauh berlalu meninggalkan kte. kini, pe yg kte lalui dulu boleh kte ktegorikn sbgai kngan atau sejarah dlm hidup kte...

Aku jg begitu...masa bergerak terlalu pantas hingga tak tersangka 'dia' telah menjadi sejarah dalam hdupku..namun, hati masih lagi merindu setiap kngan yg berlalu itu. Sudah tersurat 'dia' pergi begitu. sudah tersurat 'dia' akhirny meninggalkan aku...sayu, gelisah n sebak ati ble trkenangkan driny..Bahagiakah driny kini???

Pagi-pagi yang hening ini membuatkn aku terkenangkan sgle kisah lalu. Setiap perkara yang pernah kami lalui. Terdetik dihatiku untuk kembali mengulanginy..tp..mnekn mampu aku berbuat bgitu. Aku kini benar-benar merinduinya...Gelak tawa, senyumannya, keluh kesahnya..aku rindu untuk merenung wajahnya...........aku rindu usikannya, aku rindu segla milikny...Tuhanku..tabahkan atiku..kuatkan aku utk melalui segalany ini...

Ada ketika berbagai persoalan menggamit difikiran. Adakah masih ada lagi nama ini diruangan hatiny???Benarkah masih terbit lagi rse syg jauh disudut hati, dan mampukah aku terus berdiri tnpa dhe disisi ini lg.....

hanya hati yang ada jwpn....
AKUYANGSELALUMERINDUMU.... :(

No comments:

Post a Comment