Wednesday, October 13, 2010

~ 11 Oktober ~

11 Oktober...
Hari ini...
Sepatutny aku gembira..
Gembira disampingmu yang mencintaiku..
Gembira disampingmu yang menyayangiku...
Namun, hari ini adalah sejarah bagiku...
Kau tiada lagi di saat aku memerlukan dirimu...


Awak...

Ingat lagi tak kata-kata nie?


Awak...Apa itu erti cinta?
Si Awak kata cinta terlalu mendalam maknanya...
Awak... Kalau begitu sedalam mana cinta awak pd saya?
Cinta saya tidak terkira dalamnya...

Awak...Siapa saya?
Awak adalah saya...dan saya adalah awak...
Hanya awk yang faham hati saya...
Awak sentiasa tahu apa yang saya mahukan...
Terima kasih sayang...

setahun kemudian....

Awak...
Lupakan saya...
Tiada guna teruskannya...
Saya kebuntuan..
Saya tertekan..
Pergilah jauh dari saya...

Sayang...
Adakah saya bukan lagi diri awak?
Adakah saya sudah lagi tak memahami awak?
Kenapa perlu begini?
Apakah kerana insan ketiga?
Atau sekadar alasan keluarga?

Tuhan... Hanya KAU yang Maha Mengetahui
Apa yang tersirat didasar hatiku...
Moga suatu hari...
segala yang tersurat & tersirat
terbukti jua akhirnya...

Kalau saya diberi peluang...
Saya mahu kembali di waktu itu...
Kalau saya diberi kesempatan...
Saya mahu hargai setiap detik itu...

No comments:

Post a Comment