Sunday, November 7, 2010

~Aku merindumu selalu~

Ya ALLAH...
Ujian-Mu terlalu menguji hati kecilku...
kadangkala aku tergugat dek ujian-ujian-Mu...
Ya ALLAH...
Apa lagi daya yang aku ada???
Ya ALLAH...
Apa lagi seterusnya???
Ya ALLAH...
Bertahankah aku???
hari2ku terus dipenuhi dengan kesedihan..
hatiku seringkali dihambat keresahan..
aku buntu Ya ALLAH...
Aku buntu...

Aku inginkan kebahagiaan-Mu itu..
Aku impikan Kehidupan yang aman...
Aku inginkan Kehadiran insan yang benar-benar aku syg...
Aku impikan Kehidupan yang harmoni bersamanya..

Bantulah aku Ya ALLAH...
Kau Cekalkan Hatiku...
Kau Kuatkan driku..
Kau Tabahkan rohani, emosi n mentalku...
Hanya KepadaMu ku berharap Ya ALLAH...
Sesungguhnya, AKu sudah tidak mampu untuk terus disakiti...

P/s: Biarlah jasadku yang menanggung sakit...
Jangan Naluriku yang terseksa..
Sakit tak tertanggung...seksa tak terperi...

No comments:

Post a Comment