Sunday, August 22, 2010

~my 23hrd besday...~





wah..diam xdiam dh 23 thun aku rupernye..hehe..igtkn muda ag..usia dh semakin meningkat dewasa...

smbut besday thun ni mmg menyeronokkn..kngan yg akan aku igt smpai ble2...huhu, tpt kul 12 mlm bersamaan 19 ogos 2010..kwn2 rumahku (1-1-15)berusaha mngenakan aku ngn taktik kotor mereka..terpedaya jg aku ngn taktik mereka akhirnya aku dmandikan dgn air sabun (bio zip) + tepung gandum....kahkahkah3...berdekah2 aku gelak smbil menahan gigilan badan...sojuk babe..haha..gelakan ku diiringi dgn nyanyian lagu happy besday dr kwn2..terharu dgn perlakuan mereka aku yg dh 23thun ni..mngalirkan jg air mata..hahaha..klu nk tau...aku bru j mndi bbpe jam sblm mrk mandikan aku..mknany mlm tue aku mndi 2 kli..ceh...hehehe..


xpe kwn2 aku srnok...

mlm keesokkannya..kwn2 ku skli lg membuat kejutan...aku yg tlupe bw kunci tpkse mgetuk pintu umah yg tkunci dr dlm...housemate ku yg bukakan..seb bek.tp ble aku nk buka pintu blik..tkunci lak..adusss...aku pk kan rumate ku kuar or dh tido..rupe2ny..diorg bkomplot ag..dr dlm bilik diorg kuar ngn kek yg sgt comey n menyelerakan ku..hahaha..tkejut aku.. slps tue aku dberi kejutan demi kejutn ngn kunjungan hadiah dr teman2... terima kasih sume..aku sgt gmbira...

kwn2..di sini aku ingin meluahkan kata2 ikhlas dr hati kecilku ini..

" AKU SGT SYG KAMU..KAMU..KAMU..DAN KAMU SEMUA............SYG SGT2.."

terima kasih tidak terhingga.... sesucikasihdehearty0887... =))

No comments:

Post a Comment