Saturday, December 4, 2010

~ THe eNd of stuDeNt Life ~



"4 sahabat sejati"


"KeluaRga JMK 09/10"


"keLuarga BIro SukaN & Rekreasi 09/10"

Selamat 3 tahun setengah aku di menara gading ini....di mana??? UPSI... erm..dlu mase msuk sini serba serbi aku tak tahu..semua kosong..hanya berbekalkan sedikit ilmu yang aku bw dr sekolah jerk..skg, ble dh nk kuar..mcm2 yg aku dpt...xkira la, ilmu pelajaran..atau ilmu pentadbiran....

Seronok..mcm2 pengalaman.. aku ikut pgram sne..tadbir pgrm sini...slme 3thun stgh nie jg aku berjaya mencurahkan bkti..walaupn x sbrape..tp skurg2ny ade sdikit bkti yg aku curh..buah fikirn yg dterima..aku bangga... smge Kolej Harun Aminurrashid ini terus gemilang di bawah pentdbiran JMK2 gemilang n Terbilang...aku syg keluarga di sini...3thun stgh bersama mereka membuatkn aku buka mata untuk melihat dunia sekeliling,..betapa indahny hidup di sini..walaupn ada duka yg melanda, kita tetap ceria...mcm adik beradik rseny..seronok...ble de mslh..kongsi sme2...wlaupn x dpt bntu selesaikn..atleast..sme2 duk dgr luahan...kdg2 wlaupn busan..ttp jgk dgr luahan kwn..sbb nk jge ati kwn..hehehe

Tp tue la..arinie bole dkatakan hari akhir di sinie..lps nie nk kuar dh..xtau ble bley jejak kaki kt cnie ag...hurm..sayu rse..tp x sabo pn ade...huhuhu... tamat la sudh perjalanan hidup sebagai pelajar UPSI di sini... :)) Alam sekolah pula menanti..profesion terunggul menanti.. :)

No comments:

Post a Comment